luni, 31 octombrie 2011

Duuulce si atat!!!

Bun venit pe blogul meu!
Daca nu ma cunoasteti, eu sunt mamica de Carina, "dulcele" cu care a inceput povestea dulciurilor mele. Mi-am dorit sa imi inaugurez blogul ieri, cand fetita mea a implinit 1 an si 2 luni adica la 2 luni de cand am facut primul tort (tortul pentru aniversarea de 1 an a Carinei) dar cheful de joaca al "dulcei" mele a fost la cote maxime asa ca... abia azi am reusit!
Poate va intrebati de ce "Duuulce si atat!"... pentru ca nu stiu ce altceva ar defini mai bine senzatia pe care o ai atunci cand vezi in fata ta o felie, bine insiropata, dintr-un tort frumos imbracat in hainele lui de petrecere, care emana o aroma placuta si parca te invita sa o gusti si sa nu te opresti pana nu ai terminat si ultima inghititura care si ea e dulce si atat!
Stiu ca inca mai am mult de mers si multe de invatat pe drum dar, va doresc vizionare placuta si va invit sa gustati din "dulceturile" mele atunci cand veti intalni ocazia potrivita.
Sunt aici pentru voi si va astept cu drag!

Corina

13 comentarii:

  1. Mult succes draguta mea ! La cat mai multi vizitatori si degustatori ! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Corina, mult succes si cu torturile si cu blogul. Trebuie sa spun ca mi-a plouat in gura cand am citit descrierea ta despre felia de tort :))

    RăspundețiȘtergere
  3. ne poti spune cateva detalii? cat e kg, care e modalitatea de a comanda, etc?

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult pentru aprecierile voastre!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nico, te rog frumos, pentru mai multe detalii sau pentru o comanda sa ma contactezi, datele mele le gasesti in pagina de contact. Multumesc inca odata!

    RăspundețiȘtergere
  6. Bucurie in ceea ce faci! Ieri am facut si noi un an si doua luni. la multe aniversari, torturi, dulciuri!!! Mai treci pe la noi sa ne...faci pofta de duuuulce! Laura

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc frumos Laura si felicitari pentru fiecare lunita in parte! Eu o sa tot mai trec pe aici, te astept si pe tine sa faci la fel!

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari pentru ceea ce faci! Torturile tale sunt foarte aspectoase, si cred ca si mai gustoase. Bafta si spor pe mai departe!

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc atat pentru aprecieri cat si pentru urari, inseamna fosrte mult pentru mine!

    RăspundețiȘtergere
  10. succes draga mea...cand trimiti un tort la gl sa ma anunti...sa merg si eu sa-l devorez :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Torturile sunt superbe, iar persoana care te-a inspirat este cea mai dulce.Va trimitem multi pupici ...

    RăspundețiȘtergere